dinsdag 3 april 2012

Award gewonnen!

Ik kreeg op 25 maart jl. een aangename verrassing: ik heb een award gewonnen, de Liebster Award! Hij is aan mij toegewezen door Vilma van Vilmas Creation. (Helaas bestaat deze blog, nu in 2018, niet meer).


Hartstikke leuk, aangezien ik een nieuweling ben op het gebied van bloggen. Zo'n award is toch een erkenning dat je iets goed doet en dat mensen je blog graag bezoeken. Het is niet altijd makkelijk om een blog bij te houden, het moet ook geen verplichting worden. Soms ontbreekt je de tijd of de inspiratie, soms wil het niet lukken zoals je in gedachten hebt (zo blijf ik moeite hebben met het naast elkaar plaatsen van 2 foto's. Soms lukt het ineens, maar de volgende keer wil het dan weer niet. Ik hou me aanbevolen voor tips!).

Ik had nog nooit van deze award gehoord en ben dus wat rond gaan "googelen". Ik kan er weinig tot niets over vinden, maar kwam hem wel heel recent op diverse andere blogs tegen. Ook zij blijken moeite te hebben met de eerste voorwaarde die aan deze award verbonden is (zie verderop). Ik ken heel wat leuke blogs die absoluut de moeite waard zijn, maar die hebben méér dan 200 volgers.

Wat achtergrondinformatie:
"Liebster" is een Duits woord en betekent "favoriete", "liefste" of "geliefde". De Liebster Award wordt toegekend door bloggers aan andere bloggers met minder dan 200 volgers om een soort van reclame te maken voor het betreffende blog en het meer bekendheid te geven.

Er zijn 4 voorwaarden aan deze award verbonden, waar de ontvanger aan moet voldoen als ze de award accepteren: 
1. Kies 5 blogs met minder dan 200 volgers om de Liebster Award aan toe te kennen.
2. Toon je dankbaarheid aan de blogger van wie je de award hebt gekregen door een link naar zijn/haar blog op jouw blog te plaatsen (die link werkt dus helaas niet meer, ik heb hem dus ook maar verwijderd)
3. Plaats de award op je blog. Noem de bloggers aan wie je de award toekent en zet de links naar hun blogs op jouw blog. Laat een bericht achter op hun blog zodat ze weten dat ze de award ontvangen hebben.

(Helaas lukte het Vilma niet om een bericht op mijn blog achter te laten, dus ze heeft mij een e-mail gestuurd. Op haar blog kun je natuurlijk verifieren dat ze de award aan mij heeft toegekend!).
4. Vertel 5 willekeurige dingen over jezelf die mensen niet weten.

Ik geef de Liebster Award aan de volgende 5 blogs (in willekeurige volgorde):
2. deborduurvrouw
3. cardsfrommariska (dit blog bestaat nu, in 2018, ook niet meer)

Vijf willekeurige wetenswaardigheden over mijzelf:
1. Ik ben een Trekkie! (= Star Trek fan).
2. Sinds ik mijn iPhone heb gebruik ik mijn computer haast niet meer (behalve voor het maken van mijn blog natuurlijk).
3. Pizza is mijn lievelingseten. Het liefste met heel veel kaas! En dan als toetje Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk! Mmmmmmm, smullen maar! ;-)
4. Ik ben een keer buitengesloten op mijn balkon door Duimpje, mijn kat. Hij kan deuren openen en in plaats van de deurkruk naar beneden te drukken om bij mij op het balkon te komen, drukte hij de veiligheidsklem naar beneden. De benedenbuurvrouw (ik woonde in een flatje) heeft toen mijn broer gebeld, die met de sleutel én een ijzerzaag (omdat de voordeur op de ketting zat) mij is komen ontzetten.
5. Ik zou bijna in Noorwegen hebben gewoond, ware het niet dat op het allerlaatste moment mijn vader daar toch geen werk kon krijgen.

Vilma, bedankt voor het toekennen van deze award!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Kianna,

    Bedankt voor de Award, hartstikke leuk! Binnenkort zal ik er een berichtje over schrijven. Leuke dingen maak je overigens! Groetjes van De Borduurvrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kianna,

    bedankt voor de award, ik ben zeer vereerd.
    Wat een verhaal zeg over je kat, hih.
    Daarom heb ik de onderste veiligheissluiting er niet op.

    gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Kianna, je zult wel denken, ik hoor niets terug. Heb inmiddels al een berichtje op mijn blog gezet met linkje naar jouw blog. Heel erg bedankt in ieder geval voor je lieve gedachte er achter! Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen