donderdag 13 juli 2017

Zentangle Pocket Letter

Op de internationale Pocket Letters Facebookgroep liet iemand uit Nederland een sneak peak zien van een door haar getekende PL. Ze vroeg er een andere getekende PL voor in de plaats. Nu kan ik niet tekenen, maar ik heb aangeboden om een Zentangle PL voor haar te maken en daar ging zij mee akkoord.

Dit is mijn derde Zentangel PL geworden. Ik heb een aantal kaartjes gemaakt die  ik al eerder heb gemaakt, maar ook een aantal nieuwe. Tevens heb ik minstens 3 kaartjes verscheurd omdat ze niet wilden lukken en daar heb ik toen een andere voor getekend.

Ik heb van de middelste een shaker gemaakt. Het kaartje zit in een sleeve en daar heb ik héle kleine witte en zwarte bolletjes in gedaan en hem toen aan de achterkant dichtgeplakt.. Je kunt die bolletjes bij de Action kopen in hele kleine glazen flesjes. De rand heb ik beplakt met washi tape en versierd met een paar brads.

We hadden afgesproken om géén goodies mee te sturen maar uiteraard wél een brief.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten